Druhy kreatinu a strava

Nejdůležitějším potravním zdrojem kreatinu je maso. Velké poměrné množství obsahuje maso ryb a ptáků. Půl kilogramu masa obsahuje asi 2 gramy kreatinu. Denní potřeba kreatinu se u dospělého člověka pohybuje kolem 2 gramů. Výhodou v případě kreatinu je, že na rozdíl od vitamínů si jej dokážeme vytvořit v našem těle zcela sami. Zvýšený příjem v podobě potravních doplňků je jakýmsi nadstandardem, který nám pomůže zlepšit krátkodobou fyzickou výkonnost.

Obsah Kreatinu v potravinách (g/kg):
  • Sleď: 6,5-10
  • Losos: 4,5
  • Tuňák: 4
  • Treska: 3
  • Platýs: 2
  • Vepřové: 5
  • Hovězí: 4,5
  • Kuřecí: 4
  • Mléko: 0,1
  • Brusinky: 0,02
    • Creatine monohydrát

      Creatine monohydrát obsahuje od 95 do 100% creatinu. Jde o vysoce kvalitní a čistý kreatin bez jakýchkoliv přísad.

      Kre-Alkalyn

      Kre-Alkalyn je nová nejsilnější forma kreatinu vyvinuta na základě dlouholetého intenzivního výzkumu.

      Creatine Ethyl Ester

      Creatine Ethyl Ester je nejmladší a zároveň velmi stabilní forma kreatinu. Jde o sloučeninu kreatinu a esteru, která má za následek mnohem lepší vstřebávání kreatinu, snížený pocit nadýmání a minimální zadržování vody v těle.

„Nedostane-li žena koho chce, běda tomu, koho dostane.“ Mark Twain